המלצות של לקוחות


ארתור – פתח תקווה. תיקון מכבשי קרטון ומעמיסי רכב. שנה לפני פתיחת עסק משלי התחלתי להתייעץ עם נתן לגבי כדאיות פתיחת עסק, שכן עבדתי בתחום זה באחד המשרדים המובילים כטכנאי. אני מנהל עסק משלי כבר מספר שנים, המעבר מעובד לפעילות יזמית היה מודע וללא כאבים. נתן עסק כל השנים במיסים ובחשבונאות בעסק שלי, ועל כך אני מודה לו מאוד.

סבטלנה – ראשון לציון. אני עוסקת במניקור ופדיקור כבר שנים רבות. שנים רבות היו לי בעיות עם המוסד לביטוח לאומי (ביטוח לאומי) עקב איחור בהגשת דוחות, נגרמו קנסות ששילמתי שוב ושוב, עד שהחלטתי לבוא עם הבעיות שלי לנתן. לאחר העבודה שבוצעה על ידו קיבלתי גם כ-4,000 שקלים בתמורה מביטוח לאומי.

אלנה – פתח תקווה. הספר. קנסות קבועים במוסד לביטוח לאומי, למרות שהגשתי את כל המסמכים והכספים לתשלום מיסים לרואה החשבון שלי בזמן, הובילו לרעיון לשנות את משרד רואי החשבון, אך לא הצלחתי להחליט על כך. זה הוביל בסופו של דבר למעצר החשבון שלי, שהתברר כקש הסבלנות האחרון. חבר יעץ לי לפנות לנתן. תוך שלושה ימים בוטלו הקנסות, והמעצר הוסר מהחשבון, וחוץ מזה הוחזרו 950 שקלים לאותו חשבון שנעצר בעבר. מאז, אני פשוט עסוק בעבודה שלי ורגוע בנושא חשבונאות ודוחות.

לורה – אזור. זמרת. עובד במסעדות ובשמחות. לא יכולתי לקבל ייעוץ מרואה החשבון לשעבר לגבי הכנת חשבוניות וקבלות, מאחר שחסר לו מאוד זמן בשבילי. משרד רואי החשבון של נתן אברמוב תמיד מוצא לי זמן. ועכשיו אני יכול להתמסר במלואו ליצירתיות.

ישף – ראשון – לציון / חיפה. חברת הייטק – בעלת שני סניפים ושני תחומי פעילות: תוכנה ועבודה מול שרתים ואתרי אינטרנט. לפני שנתיים התחילו לנו בעיות כלכליות שמנעו מאיתנו להגיש דוחות ולשלם מיסים בזמן. הדבר אילץ את משרד רואי החשבון להשקיע יותר זמן משמעותית בעבודה מול רשויות המס, דבר שלא נעשה כראוי. השתמשנו בשירותי החברה של נתן אברמוב, ועכשיו הכל התייצב.

יוג'ין – תל – אביב. סוכן מכירות לקווי טלפון ואינטרנט פתיחה, הנהלת חשבונות, ייצוג ברשויות המס וייעוץ מס – זו רשימת השירותים שמשרד רואי החשבון נתן אברמוב מספק לי. וכל זה ברמה הכי גבוהה שיש.

אליעזר – יפו. חברת גיוס בניה.משרד רואי החשבון של נתן אברמוב מתחילת דרכו של חברתי עוסק בחשבות שכר לעובדים, חשבונאות, הגשת דוחות שוטפים ושנתיים, הצהרת רכושי האישי וכן ייעוץ בתחום דיני העבודה והמיסוי.

טטיאנה – חדרה. מזנון בית ספר. פניתי לנתן דרך האינטרנט, כי לא הכרתי רואה חשבון. קיבלתי מספר התייעצויות מקדימות, ולאחר מכן הוא השלים את המסמכים לפתיחת עסק. הכל מסודר עם דוחות וחשבונאות, ואני מאחל לך את אותו הדבר.

רונן – חולון, קפה-קיוסק. העסק הזה עבר אלי מאבי לאחר שפרש. אבל החלטתי למצוא חברת רואי חשבון חדשה, ודרך האינטרנט מצאתי את משרד רואי החשבון של נתן אברמוב. הסדר בפנקסי החשבונות ובהחזרי המס שלי נותן לי אמון ברעיונות ההרחבה העסקית החדשים שלי.

גיא – אור יהודה. החברה מייצאת מוצרים כשרים לארה"ב, קנדה ומדינות אירופה. העסק הזה מנוהל על ידי הדור השני של המשפחה שלנו. מסיבה כלשהי, נאלצנו להחליף חברה, לפני לספק לנו שירותי הנהלת חשבונות. לאחר חיפושים ממושכים נפלה בחירתנו על משרדו של נתן אברמוב, ואיננו מתחרטים על הצעד שעשינו.

נדב – הרצליה. רשת חנויות במרכזי קניות למכירת בגדים ונעליים של מעצבים פרטיים. החלפת משרד רואי חשבון הוא תמיד צעד אחראי ביותר, מכיוון שהוא או חיסכון של סכומים משמעותיים לעסק, או אובדן שלהם. בחרתי – משרד רואי החשבון של נתן אברמוב.

יוג'ין – אשקלון, צלם. החלטתי להתייחס ברצינות לצילום, פניתי לנתן לייעוץ. הוא סידר את פתיחת העסק שלי, מנהל חשבונות ומגיש דוחות לרשויות המס. ובשנה השנייה אני עובד בחגיגות שונות, ומספר ההזמנות הנכנסות נמצא בעלייה.